Προϊόντα για μητρώο eip (18)

E-facturation - Για τη Ρουμανία

E-facturation - Για τη Ρουμανία

Η Business eXpert επεκτείνεται διεθνώς με την έναρξη των υπηρεσιών ηλεκτρονικής τιμολόγησης στη Ρουμανία. Μετά τη φάση ανοχής στο περιβάλλον δοκιμών, είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την έναρξη των υπηρεσιών ηλεκτρονικής τιμολόγησης στη Ρουμανία. Αυτό το σημαντικό βήμα σηματοδοτεί την επέκταση της επιχείρησης σε μια νέα αγορά και τη δέσμευσή της να υποστηρίξει τις επιχειρήσεις στην τήρηση των ρουμανικών κανονισμών σχετικά με την υποχρεωτική ηλεκτρονική τιμολόγηση. Από την 1η Ιουλίου 2024, όλες οι ρουμανικές επιχειρήσεις θα υποχρεούνται να εκδίδουν και να λαμβάνουν ηλεκτρονικά τιμολόγια. Η λύση eFactura της eBusiness eXpert, eBIn Cloud, ενσωματώνεται ομαλά στα υπάρχοντα λογιστικά και ERP συστήματα, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να μεταβούν εύκολα σε μια συμμορφούμενη ηλεκτρονική τιμολόγηση. SaaS:Amazon Web Services ANAF:e-Factura API:ANAF
Διαχείριση ακινήτων, Φορολογική συμβουλευτική.

Διαχείριση ακινήτων, Φορολογική συμβουλευτική.

Στη Syalis, προσφέρουμε μια κοντινή και εξειδικευμένη υπηρεσία ως φορολογικός σύμβουλος για αυτοαπασχολούμενους στη Φουενχιρόλα και τη Μίχας, βοηθώντας να απλοποιηθεί η φορολογική τους διαδικασία. Επιπλέον, ως διαχείριση ακινήτων στη Φουενχιρόλα και τη Μίχας, διαχειριζόμαστε κοινότητες γειτόνων με επαγγελματισμό και διαφάνεια. Επίσης, δρούμε ως διαχειριστής ακινήτου στη Φουενχιρόλα και τη Μίχας, αναλαμβάνοντας όλες τις λεπτομέρειες συντήρησης και διοίκησης, προσφέροντας ηρεμία και αποτελεσματικότητα στους πελάτες μας.
Συνοδεία πιστοποίησης OEA

Συνοδεία πιστοποίησης OEA

Βοήθεια στην απόκτηση της πιστοποίησης "OEA" υποστηρίζοντας τις επιχειρήσεις να συγκεντρώσουν τα απαραίτητα έγγραφα και να βελτιώσουν τη διαχείριση κινδύνων τους προκειμένου να διεκδικήσουν αυτήν.
Epicor Kinetic ERP

Epicor Kinetic ERP

Αναπτύξτε, ευημερήστε και ανταγωνιστείτε σε μια παγκόσμια αγορά με την Kinetic—ένα ERP προσαρμοσμένο στη βιομηχανία, που σας βοηθά να εργάζεστε πιο έξυπνα και να παραμένετε συνδεδεμένοι.
Διεθνοποίηση - Υπηρεσία υποστήριξης για τη διεθνοποίηση

Διεθνοποίηση - Υπηρεσία υποστήριξης για τη διεθνοποίηση

Υποστήριξη της διεθνοποίησης των οργανισμών, προώθηση της διεξαγωγής μελετών και ενεργοποίηση δράσεων με σκοπό την ενθάρρυνση της εξερεύνησης νέων αγορών, προκειμένου να προωθηθούν οι πορτογαλικές μάρκες ως σφραγίδα ποιότητας.
Συναρμολόγηση Συσκευών και Συστημάτων - Ως υπηρεσία προσφέρουμε στους πελάτες μας τη συναρμολόγηση μεμονωμένων συσκευών ή συστημάτων.

Συναρμολόγηση Συσκευών και Συστημάτων - Ως υπηρεσία προσφέρουμε στους πελάτες μας τη συναρμολόγηση μεμονωμένων συσκευών ή συστημάτων.

Ως συμβατικός κατασκευαστής αναλαμβάνουμε τη συνολική συναρμολόγηση συσκευών και σειρών συσκευών. Μέσω μιας ολιστικής προσέγγισης παραγωγής, η ποιότητα είναι η κορυφαία προτεραιότητά μας.
ISO 27001 - ISO 27001 Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών

ISO 27001 - ISO 27001 Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών

Το σύστημα ISO 27001 προορίζεται για την προστασία όχι μόνο των προσωπικών δεδομένων αλλά και όλων των δεδομένων της επιχείρησης. Επιπλέον, το σύστημα προστατεύει κάθε είδους πληροφορίες σε διάφορες μορφές, συμπεριλαμβανομένων των διαδικτυακών πληροφοριών και των εγγράφων. Το σημαντικό σημείο εδώ είναι η πίστη και η ιδιοκτησία της ανώτερης διοίκησης, καθώς και η συμμετοχή όλων των εργαζομένων. Στο σύστημα ISO 27001, οι αξιολογήσεις κινδύνου είναι κεντρικής σημασίας. Οι εργασίες αξιολόγησης κινδύνου περιλαμβάνουν μια σειρά δραστηριοτήτων για την αντιμετώπιση, πρόληψη, διαχείριση και μείωση των κινδύνων. Αυτές οι δραστηριότητες πρέπει να είναι βελτιστοποιημένες σύμφωνα με το περιβάλλον κινδύνου και τους στόχους των επιχειρήσεων. Για να παραμείνουν οι αξιολογήσεις κινδύνου αποτελεσματικές, απαιτείται η συνεχής βελτίωση των διαδικασιών.
ERP - Σύστημα Σχεδιασμού Επιχειρησιακών Πόρων

ERP - Σύστημα Σχεδιασμού Επιχειρησιακών Πόρων

Στην Merlos είμαστε τεχνολογικοί σύμβουλοι και συνεργάτες των κυριότερων εταιρειών λογισμικού διαχείρισης. Αναλύουμε τα χαρακτηριστικά της επιχείρησής σας για να σας προσφέρουμε το ERP που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες της εταιρείας σας. Τα προγράμματά μας θα σας επιτρέψουν να διαχειρίζεστε με αυστηρότητα και αποτελεσματικότητα όλες τις περιοχές: αγορές, πωλήσεις, τιμολόγηση, παραγγελίες, αποθήκες… Βελτιστοποιήστε όλες τις εμπορικές διαδικασίες και ελέγξτε τη ροή εργασίας με πολύ εύκολο και αποδοτικό τρόπο. Όλα με ένα μόνο λογισμικό. Αναλαμβάνουμε να το ενσωματώσουμε με το υπόλοιπο λογισμικό διαχείρισης επιχείρησης (CRM, Business Intelligence, Προπώληση / Αυτοπώληση,…).
Εκπαίδευση Προγραμματισμού Offline - Χρειάζεστε εκπαίδευση στον προγραμματισμό;

Εκπαίδευση Προγραμματισμού Offline - Χρειάζεστε εκπαίδευση στον προγραμματισμό;

Η SybotX σας συνοδεύει στην εκπαίδευση Προγραμματισμού Εκτός Γραμμής - PHL. Οι μηχανικοί μας σας προσφέρουν μια εκπαίδευση προσαρμοσμένη στις ανάγκες σας για να μεταδώσουν την τεχνογνωσία μας στις ομάδες σας. Ο στόχος είναι να αποκτήσετε και να εδραιώσετε τις θεμελιώδεις βάσεις ή να ενισχύσετε τις ικανότητες των συνεργατών σας. Τα λογισμικά σας επιτρέπουν να ελέγξετε και να επιβεβαιώσετε τη δυνατότητα υλοποίησης ρομποτικών συστημάτων περιλαμβάνοντας τα εξής βήματα: - Σχεδίαση - Προγραμματισμός - Προσομοίωση - Βελτιστοποίηση - Τεκμηρίωση - Ασφάλεια - Ορισμένες πτυχές συντήρησης. Λογισμικά που προσφέρονται στην εκπαίδευση: - RoboGuide : FANUC - MotoSim : YASKAWA MOTOMAN - RobotStudio : ABB - SRS : STÄUBLI - PSI : TECNOMATIX - RobCAD. Οι συνεδρίες εκπαίδευσης μπορούν να οργανωθούν στους χώρους σας. Περιλαμβάνουν ένα θεωρητικό και ένα πρακτικό μέρος. Κοινό: Αρχάριοι - Μεσαίοι - Προχωρημένοι
Προδικαστικές Υπηρεσίες - Προδικαστικές Υπηρεσίες

Προδικαστικές Υπηρεσίες - Προδικαστικές Υπηρεσίες

Αυτή η πλατφόρμα υπολογίζει χρέη, ποινές συμβολαίων, ειδοποιεί τον οφειλέτη για το πρώτο σχηματισμένο χρέος μέσω φωνητικών ρομπότ, SMS, εάν ο οφειλέτης δεν απαντήσει στην κλήση, email, μέσω messengers. Η πλατφόρμα διαχειρίζεται αυτή τη διαδικασία αυτόματα, με βάση μια ρύθμιση στην αρχή της εργασίας. Εάν ο οφειλέτης αρνηθεί να αποπληρώσει το χρέος, το σύστημα τον παραπέμπει στο module «Δικαστική διαδικασία» για την προετοιμασία εγγράφων και την αγωγή στο δικαστήριο. Ταχύτητα εργασίας: 45 φορές πιο γρήγορα από τους ανταγωνιστές: Μείωση του χρέους χάρη στην αυτοματοποίηση διαδικασιών κατά 34% Εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης, νευρωνικό δίκτυο για αυτοματοποιημένες κλήσεις και δημιουργία εγγράφων: Απλοποιημένη διαδικασία εργασίας Αυτοματοποιημένο σύστημα αναφοράς: Αυτοματοποιημένος υπολογισμός χρεών Αυτοματοποιημένος υπολογισμός ποινών συμβολαίων: Εργασία με όλους τους τύπους χρεών
Hadoop, το οικοσύστημα

Hadoop, το οικοσύστημα

Δημόσιο Διευθυντές έργων, προγραμματιστές και κάθε άτομο που επιθυμεί να κατανοήσει τους μηχανισμούς του Hadoop και τον ρόλο κάθε συστατικού. Στόχοι Να γίνει αποτίμηση των διαφόρων στοιχείων του οικοσυστήματος Hadoop και των αντίστοιχων ρόλων τους. Να κατανοηθεί η αρχιτεκτονική των εφαρμογών Hadoop και να γνωρίζουμε ποια είναι τα οφέλη και οι περιπτώσεις χρήσης των λύσεων Hadoop.
Εφαρμογές AMOA & MOE - Βοήθεια στη Διαχείριση Έργων, Διαχείριση Έργων, Java Script - PHP - Symfony

Εφαρμογές AMOA & MOE - Βοήθεια στη Διαχείριση Έργων, Διαχείριση Έργων, Java Script - PHP - Symfony

Η Πυρηνική Εγκατάσταση του Blayais πρέπει να αναπτύξει το εφαρμοστικό της πάρκο για να καλύψει τις εσωτερικές ανάγκες και να βελτιστοποιήσει τις διαδικασίες της, που κυμαίνονται από τη διαχείριση της ασφάλειας έως τη βελτιστοποίηση των διαδικασιών συντήρησης. Ο στόχος είναι να αναπτυχθούν και να ενημερωθούν εφαρμογές που υποστηρίζουν τις κρίσιμες διαδικασίες της εγκατάστασης, προκειμένου να μειωθεί ο χρόνος συντήρησης των πυρηνικών αντιδραστήρων. Η Kapsloc παρεμβαίνει ως Βοηθός Διαχείρισης Έργου (AMOA) και Διαχείρισης Κατασκευής (MOE), με προγραμματιστές που εργάζονται στην Πυρηνική Εγκατάσταση του Blayais, για να αναπτύξουν προσαρμοσμένες λύσεις στις αναγνωρισμένες ανάγκες. Ο ρόλος μας περιλαμβάνει τον προγραμματισμό του έργου, τον καθορισμό των τεχνικών προδιαγραφών, την ανάπτυξη εφαρμογών, καθώς και την παρακολούθηση της υλοποίησης και της συντήρησης.
Opium.PSD2™ - Λύση PSD2 και Ανοιχτής Τραπεζικής

Opium.PSD2™ - Λύση PSD2 και Ανοιχτής Τραπεζικής

Το Opium.PSD2™ είναι μια εφαρμογή προγραμματισμού διεπαφής πληρωμών (API) σχεδιασμένη για τράπεζες και άλλους παρόχους υπηρεσιών πληρωμών που εξυπηρετούν λογαριασμούς (ASPSP) για να ξεκινήσουν τη στρατηγική τους για ανοιχτή τραπεζική και να συμμορφωθούν με την Οδηγία της ΕΕ 2015/2366: Οδηγία Υπηρεσιών Πληρωμών II (PSD2). Η πρακτική και οικονομικά αποδοτική API μας παρέχεται ως μια ασφαλής λύση «turn-key» και προσφέρεται ως διαδικασία επιχείρησης ως υπηρεσία. Το Opium.PSD2™ είναι μια API ανοιχτής τραπεζικής που ενσωματώνεται με την πλατφόρμα διαδικτυακής τραπεζικής σας, πλήρης με ισχυρή αυθεντικοποίηση πελατών πολλαπλών παραγόντων (SCA), πιστοποίηση eIDAS και διαπιστευμένη επαλήθευση TPP. Η λύση μας συμμορφώνεται με το πρότυπο Berlin-Group για APIs πληρωμών. Εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία να προσφέρετε υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας μέσω μιας API ανοιχτής τραπεζικής. ▻ Συγχρονισμένος Κατάλογος Εξουσιοδότησης ▻ Ρομποτική Αυτοματοποίηση Διαδικασιών (RPA) ▻ Διαδικασία Επιχείρησης ως Υπηρεσία ▻ Πιστοποιητικά eIDAS
E-Procurement - Διαδικτυακό Κατάστημα - Εμπόριο Βιομηχανικής Τεχνολογίας / Ηλεκτρονικών - Λιανική πώληση

E-Procurement - Διαδικτυακό Κατάστημα - Εμπόριο Βιομηχανικής Τεχνολογίας / Ηλεκτρονικών - Λιανική πώληση

Χρειάζεστε έμπειρη συμβουλή για την εκτίμηση των αναγκών σας, ή ξέρετε ήδη τι χρειάζεστε; Τέλεια! Εξειδικεύουμε και σας παραδίδουμε ποιοτικά προϊόντα από τους διεθνείς ηγέτες της αγοράς γρήγορα και με μοναδική σχέση ποιότητας-τιμής.
Λύση EDI - EDI

Λύση EDI - EDI

eBDX Cloud σας προσφέρει μια πληθώρα διαδικτυακών υπηρεσιών: επικοινωνία, μετάφραση, επικύρωση, αρχειοθέτηση και έλεγχο. Αυτές οι διαδικτυακές υπηρεσίες, οργανωμένες σε Workflow (αλυσίδα επεξεργασιών), επιτρέπουν να ανταποκριθούν ακριβώς στις απαιτήσεις σας για ηλεκτρονικές ανταλλαγές (EDI) προκειμένου να καταλήξετε στη ζητούμενη λύση. eBDX Cloud ενσωματώνει όλα τα διεθνή πρότυπα και κανονισμούς καθώς και όλα τα πρωτόκολλα επικοινωνίας που ορίζονται στη «χάρτα διαλειτουργικότητας». Οι υπηρεσίες μας βασίζονται στις υπηρεσίες της Amazon Web Service ® (AWS), ηγέτη στο Cloud, και σας διασφαλίζουν έτσι υψηλό επίπεδο ασφάλειας. Κανονισμός σημασιολογίας: EDIFACT, XML, ODETTE, EANCOM, VDA, κ.λπ. Μορφή: κείμενο, excel, XML ERP: SAP, X3, Dynamics, BAAN, CLIPPER, SYLOB, ABAS, DIVALTO, INFODEV, SILVER-CS, κ.λπ.
ISO 13485 - ISO 13485 Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας για Ιατρικές Συσκευές

ISO 13485 - ISO 13485 Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας για Ιατρικές Συσκευές

Στην πραγματικότητα, το πιστοποιητικό ISO 13485 δεν είναι απόλυτη απαίτηση για ιατρικές συσκευές με σήμανση CE σύμφωνα με τις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για ιατρικές συσκευές. Παρ' όλα αυτά, θεωρείται ως εναρμονισμένο πρότυπο από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Για τη μετάβαση στην έκδοση ISO 13485:2016, οι εταιρείες που παράγουν ιατρικές συσκευές έχουν προθεσμία μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου 2019. Οι κατασκευαστές πρέπει να πληρούν τις απαιτήσεις της έκδοσης ISO 13485:2016 μέχρι αυτή την ημερομηνία για να διατηρήσουν τα υπάρχοντα πιστοποιητικά ISO 13485. Αυτή η τελευταία έκδοση είναι συμβατή με τις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για ιατρικές συσκευές. Η εναρμόνιση του προτύπου επιτρέπει στις κατασκευαστικές εταιρείες να χρησιμοποιούν τη συμμόρφωσή τους με το πρότυπο ως απόδειξη συμμόρφωσης με τις σχετικές νομικές απαιτήσεις. Οι εταιρείες που θα στείλουν ιατρικές συσκευές σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης θα αξιολογηθούν σύμφωνα με την έκδοση EN ISO 13485:2016 από την 1η Απριλίου 2019.
Δικαστικός - Δικαστικός

Δικαστικός - Δικαστικός

Ο φόρος τελών καθορίζει την αρμοδιότητα και τις αναφορές της δικαστικής περιφέρειας σύμφωνα με τη διεύθυνση του οφειλέτη, προετοιμάζει το μητρώο για την πληρωμή του φόρου, παραγγέλνει και αναγνωρίζει τα αποσπάσματα από την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Εγγραφής του Κράτους, του κτηματολογίου και της χαρτογράφησης, δημιουργεί και καταθέτει την αίτηση για την υποβολή εντολής / την αγωγή στο δικαστήριο ηλεκτρονικά, χρησιμοποιώντας την ψηφιακή υπογραφή. Μετά από αυτό, παρακολουθεί τις δικαστικές διαδικασίες και λαμβάνει τις αποφάσεις που τοποθετεί στην πλατφόρμα και διατηρεί το ιστορικό τους, μετά το οποίο βάζει τον οφειλέτη στο module «διαδικασία εκτέλεσης» για να καταθέσει τα δεδομένα στην Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Δικαστικών Επιμελητών, στην Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Φορολογίας και στις τράπεζες. Η αυτοματοποιημένη δημιουργία της εντολής, της φόρμας πληρωμής του φόρου τελών: Η κατάθεση της εντολής στο δικαστήριο ηλεκτρονικά, χρησιμοποιώντας την ψηφιακή υπογραφή Η αυτόματη δημιουργία της δικαστικής απόφασης και της απόφασης έφεσης: Η αυτόματη παρακολούθηση της κατάστασης της εκδοθείσας απόφασης Η αυτοματοποίηση της διαδικασίας λήψης της εκδοθείσας δικαστικής απόφασης και της αποστολής της στον οφειλέτη: Όλοι οι τύποι χρεών Ο αυτοματοποιημένος υπολογισμός της ποινής καθυστέρησης: Ο αυτοματοποιημένος υπολογισμός της οφειλής Το αυτοματοποιημένο σύστημα προετοιμασίας λογιστικής: Η απλοποιημένη επιχειρησιακή διαδικασία Η εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης και του δικτύου τεχνητών νευρώνων για την άσκηση των α: Η πλήρης αυτοματοποίηση των διαδικασιών
ISO 16949 - ISO 16949 Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας Αυτοκινήτου

ISO 16949 - ISO 16949 Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας Αυτοκινήτου

Το πρότυπο ISO 16949 είναι ένα πρότυπο που καθορίζει τις απαιτήσεις του συστήματος διαχείρισης ποιότητας, ειδικά για τον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Έχει σχεδιαστεί για να εναρμονίσει τις διαφορετικές αξιολογήσεις και πιστοποιήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο στην αλυσίδα εφοδιασμού της αυτοκινητοβιομηχανίας. Δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά το 1999 από τον Διεθνή Οργανισμό Τυποποίησης (ISO) και αναθεωρήθηκε τελευταία φορά το 2016. Η τρέχουσα έκδοση είναι η ISO 16949:2016. Όταν το πρότυπο ISO 16949 συνδυάζεται με τις ειδικές απαιτήσεις του πελάτη, καθορίζει επίσης τις απαιτήσεις των εταιρειών που παράγουν αυτοκινητοβιομηχανία, υπηρεσίες και εξαρτήματα. Η τελευταία έκδοση του εν λόγω προτύπου έχει επανασχεδιαστεί με βάση την έκδοση 2015 του προτύπου ISO 9001 και έχει εναρμονιστεί πλήρως με τη δομή και τις απαιτήσεις του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας.